♥Zaczynamy wszystko od początku ....♥

wtorek, lipca 15, 2014 Unknown 0 Comments

Hejka
Mam na imię Martyna , jestem 13-letnią szaloną dziewczyną mieszkająca w Polsce
Mieszkam  w małej miejscowości  na Śląsku .
Jestem kwiatonator , belieber . Kocham  spędzać czas z przyjaciółmi , grać w piłkę nożną , grać na  saksofonie i śpiewać  .. Interesuje się modą, makijażem , muzyką i sportem <3 Jestem osobą , która ma milion myśli na sekundę , i musi wszędzie wtyknąć swoje 5 groszy i nie zawsze dobrze mi to wychodzi .
Ten blog nie będzie o jednej tematyce tylko wszystkim i o niczym czyli o moim codziennym życiu .
Będę starała się publikować posty przy najmniej 2-3 razy w tygodniu .
To tyle na dziś pa :D
Gdy tu już zajżałaś/łeś to zostaw po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :D


0 komentarze: