♥Idole♥

wtorek, stycznia 06, 2015 Unknown 2 Comments

Hejka !
Przychodzę dziś do was z postem , który na moim starym blogu był dość znany. Chciała tez napisać o ni tu .
Na pewno duża część z was jest fanką/fanem Dawida Kwiatkowskiego , Ona Direction , Justina Biebera , Miley Cyrus , Litte Mix czy Ariana Grande.
Ja jestem Kwiatonator i Bielieber , ale także lubię One Direction ,Miley i Ariane .
Też pewnie jest część was ich nie lubi hejtuje ich za to  wyprawiają za kamerami ale tak naprawdę są to zwykli nastolatkowie tacy  jak my .
Ja  biorę od nich przykład i każdy z nich mnie czegoś nauczył  . I dzięki np Dawidowi zaczęłam wierzyć w marzenia i dzięki też temu mam tego bloga. . Wiem oni nie są idealni  , ale kto jest , ja ich kocham i moim zdaniem to jest głupie że niektórzy z nas hejtują ich , Na przykład na Dawida mówią że jest pedałem , gejem i ipt  Jak byłam na jego koncercie to taka sytuacja się wydarzyła że grupka chłopaków zaczeęła się dżeć  i wyzywać na niego. Ciekawa jestem jak oni by się wtedy czuli. Dawidowi zawdzięczam wiele nauczył mnie że warto wierzyć w mażenia a jego piosenka Biegnijmy jest mega pozytywna zawsze jak mam zły dzień to sobie ją włączam i myśle pozytywnie. Justinowi też jest tego dowodem jako mały chłopczyk  zaczął  grać i śpiewać przed teatrem a teraz mam miliony fanek , które marzą żeby być na jego koncercie i zostać OLLG .  Justin ma dwa filmy ,,Never say  Never" (nigdy nie mów nigdy) ten film opowiada jak się poświęcił na kariery , a Belive (uwierz) jest to film o jego trasie koncertowej. Każdy musi kogoś lubić , ale i też nie lubić ale lepiej nie hejtować jak sie nie zna kogoś .
To by było na tyle opisałam wam trochę moje poglądy na hejtowanie i poznaliście moich idolów.
















                                                                                                                         

                                                                                                              

A  kto jest waszym idolem może macie ich więcej jak ja napiszcie w komentarzach ;:D

Tynka:)

2 komentarze:

  1. ja nie jestem niczyja taka ogromna fanka, jednakze szanuje kazdego z wymienonych tutaj artystow, w sumie kazdego artyste szanuje. Kiedyś bardzo lubilam czytac photobloga dawida kwiatkowskiego, wiec tym bardziej go lubie :) Jednak był on w zwiazku z chłopakiem- Maksem Rutkowskim za czasów pisania photobloga, więc wyzwiska nie sa calkowicie bezpodstawne.

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana proszę zrob cos z tym tłem bo te gwiazdy się troją w oczach podczas czytania :D

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń