♥Poznajcie mnie trochę bardziej - fakty o mnie♥

poniedziałek, stycznia 19, 2015 Unknown 0 Comments

Hejka !
Dawno do was nie pisałam, niestety popsuł mi się komputer i nie miałam z czego pisać ale obiecuję wam że będę pisać posty regularnie możliwe że co 2-3 dni zależy jak mi na to pozwoli czas, ale chciałabym żeby blog się zaczął rozwijać dlatego z tego powodu założyłam stronkę na fb bedę tam częściej niż tu , dlatego proszę polikujcje jak możecie lajki i komentarze bardzo motywują, a mi właśnie tego potrzeba.
Przechodzą do faktów pomyślałam że moglibyście mnie bliżej poznać.
Więc zaczynajmy:

  1. Pierwszym faktem jest to że nienawidzę mojego imienia
  2. Na drugie imię mam Agnieszka.
  3. Jestem w pierwszej klasie gimnazjum.
  4. Dzięki tym że założyłam bloga poznałam wiele fajnych osób.
  5. W 6kl. Szkoły Podstawowej miałam 13 numer w dzienniku, a teraz mam 23.
  6. Jestem Kwiatonator i mówię że Dawid zostanie moim mężem haha marzenia  <33
  7. Kocham grać w ręczną, ale nienawidzę w-f.
  8. Na półrocze mam średnią 4.4 lub 4.5 
  9. Ferie zaczynają się w moje imieniny, czyli 30 stycznia.
  10. Jestem Belieber i mam mega żałuje tego że nie pojechałam na koncert Justina w 2013 roku.
  11. Mam psa Puszka i 
  12. bezimiennego kota xD 
  13. 18 listopada spadłam ze schodów i przez ponad miesiąc nie ćwiczyłam na w-f, 
  14. Ale zaliczyłam to w jedną lekcje 
  15. Kocham biologię <3
  16. Mam słabość do niebieskich oczek.
  17. Od zawsze chciałabym być blondynką lub mieć rudo-brązowe włosy.
  18. Gram w orkiestrze od prawie roku na saksofonie (takim jak mam na tle tylko złotym )
  19. Noszę okulary od urodzenia.
  20. W tym roku miałam najlepszego sylwestra ever.
To był już ostatni fakt. Mam nadzieję że choć w połowie mnie poznaliście.



Tynka ♥

0 komentarze: