♥TAG:SELFIE♥

poniedziałek, lutego 02, 2015 Unknown 4 Comments

SIEMA !
Dawno nie robiłam żadnego tagu, więc pomyślałam że mogłabym na jakiś odpowiedzieć a że Selfie TAG mi się spodobał dlatego postanowiłam go zrobić.
Więc zaczynajmy:
1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

Wydaje mi się że moje włosy.

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Londyn i Nowy York  dlatego ze tam jest pięknie

3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?

Słodyczy xD

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Nie bójcie sie powiedzieć znajomym o blogu, czy kanale na yt ja sama długo odwlekałam ale ciesze się że w końcu odważyłam się to powiedzieć

5. Jak myślisz, jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Prawdę mówiąc to sama nie wiem :)

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie, co byś zmienił?

Nie zmieniałabym nic.

7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?

Teraz zaczęłam grać w simsy, a tak to oglądałam jakiś film

8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?

Nie pracuję tylko chodzę do gimnazjum a w mojej szkole denerwuje mnie to że są prawie wszędzie kamery.

9. Nie mogę żyć bez _________?

Telefonu, komputera i internetu

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu, to jaka by to była super moc?


Chciałabym być niewidzialna.


Oto by były już cały tag. Zapraszam na mojego instagrama , facebooka, aska i twittera 

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje jest to bardzo motywujące :) 

Tynka♥

4 komentarze:

  1. zgadzam się z tobą masz bardzo ładne włosy :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgodzę się! słodycze zawsze poprawiają humor, a zwłaszcza jak jest się chorym :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag, też kocham słodycze, hehe!:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag :) Zgodzę się, te wszędobylskie kamery są wkurzające >_< Kroku nawet nie można zrobić xd
    Inka
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń